Již jsem registrovaný/á

Doručovací adresa:
Dodací adresa je stejná jako fakturační
Přidat / Upravit adresu
Název Kód zboží Cena Množství DPH Celkem
Celková cena
Zvolte si způsob dopravy
Pokladna - krok 2

Prosím vyberte způsob dopravy





Celkem:
0,- Kč
0,- Kč
Poznámky a zvláštní požadavky
Obchodní podmínky a informace o zpracování osobních údajů.

Obchodní podmínky a informace o zpracování osobních údajů.

 



Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti smluvních stran vznikající v souvislosti s používáním internetového obchodu Lázeňská pražírna na internetové adrese www.lazenskaprazirna.cz (dále jako „internetový obchod Lázeňská pražírna“).

Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost
IVOcoffee, s.r.o.
Sídlo: Hlavní třída 282/144, 353 01 Mariánské Lázně
IČ: 055 76 636
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, pod spisovou značkou C 33545 (dále jako „prodávající“) a na straně druhé je kupující.

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání kupní smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti nebo v souvislosti samostatného výkonu svého povolání (dále jako „spotřebitel“). Podnikatelem se pro účely obchodních podmínek rozumí ten, kdo jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jako „podnikatel“). Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená v těchto obchodních podmínkách pro podnikatele. (Spotřebitel a podnikatel spolu dále jako „kupující“).

Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit, či doplňovat. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti založena na skutečnostech poplatných době účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením kupní smlouvy seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i s reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

Kontaktní údaje prodávajícího:
Korespondenční adresa: IVOcoffee, s.r.o., Hlavní třída 282/144, 353 01 Mariánské Lázně.
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Výdejní místo: Lázeňská pražírna, Hlavní třída 282/144, 353 01 Mariánské Lázně.

Kupující bere na vědomí, že mu koupí produktů, které jsou v nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání, prezentaci či zveřejňování registrovaných obchodních značek, obchodních názvů, loga aj. prodávajícího.

2. Provozní doba

Objednávky přes internetový obchod Lázeňská pražírna: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Výdejní místo: pracovní dny 9-17 hodin.
V případě výpadku informačního systému nebo zásahu vyšší moci nenese prodávající odpovědnost za nedodržení provozní doby.

3. Uzavření kupní smlouvy

Všechny objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu Lázeňská pražírna jsou závazné.

Pokud je kupující spotřebitel, kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky zákazníkem a přijetím objednávky prodávajícím. Přijetí objednávky potvrzuje prodávající kupujícímu informativním e-mailem, a to na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím. Místem dodání zboží je místo uvedené kupujícím spotřebitelem ve formuláři objednávky.

Je-li kupujícím podnikatel, je jím odeslaná objednávka zboží návrhem na uzavření kupní smlouvy a kupní smlouva je pak uzavřena okamžikem doručení závazného potvrzení objednávky ze strany prodávajícího kupujícímu podnikateli.

Vyplnění veškerých (ve formuláři) předepsaných údajů a náležitostí je podmínkou platnosti elektronické objednávky. Kupující je povinen uvádět správně a pravdivě všechny své údaje a při jakékoliv jejich změně je aktualizovat. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Prodávající odevzdá kupujícímu předmět koupě v množství, jakosti a provedení dle objednávky zadané kupujícím. Kupující nese odpovědnost za správně zadanou objednávku ve smyslu identifikace objednaného zboží, a to zejména u výběru druhu zboží, jeho hmotnosti a způsobu přípravy (provedení) dle jeho individuálních požadavků (např. způsob ne/namletí kávy). Fakturační údaje kupujícího nelze měnit zpětně po odeslání objednávky.

Kupní smlouvu, včetně ceny, lze měnit nebo rušit pouze dohodou smluvních stran nebo ze zákonných důvodů. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího převzetím zboží a zaplacením kupní ceny.

Ceny zboží a služeb uvedené v internetovém obchodě Lázeňská pražírna jsou uvedeny včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí kupující pro získání zboží zaplatit, to se netýká poplatků za dopravné, doběrečné a nákladů na komunikaci prostředků na dálku, které jsou závislé na volbě kupujícího.

Veškeré ceny včetně akčních cen a limitovaných nabídek platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Prodávající zabezpečí aktuálnost uveřejněné nabídky bez zbytečného odkladu. Slevy na zboží v akci, akční nabídky a případné osobní slevy nelze kombinovat a sčítat. Náklady na dodání zboží se liší podle způsobu doručení, zvolené doručovací firmy a formy úhrady objednávky.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.

Zadanou a odeslanou objednávku může kupující stornovat mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., a to maximálně 24 hodin od odeslání objednávky. Podmínkou uplatnění stornování objednávky kupujícím je uvedení čísla stornované objednávky a kontaktních údajů kupujícího. Úspěšné stornování objednávky je kupujícímu potvrzeno e-mailem na e-mailovou adresu uvedený kupujícím v registračním formuláři nebo ve formuláři objednávky.

Prodávající může odstoupit od kupní smlouvy do 24 hodin od doručení objednávky kupujícího v případě, že objednané zboží není skladem nebo se již nevyrábí, je jinak nedostupné, či se cena změnila výrazným způsobem ze strany dovozce kávy – vlivem výkyvů v úrodě kávy ve světě, či výkyvech cen na komoditní burze se zelenou kávou. U všech výše uvedených případů bude prodávající kontaktovat kupujícího s alternativní nabídkou obdobného zboží.

Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití platebních údajů, osobních údajů apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o této skutečnosti bude kupující informován. Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout.

4. Dárkový poukaz

Mezi zboží, které lze prostřednictvím internetového obchodu Lázeňská pražírna kupujícím objednat, mohou být zařazeny i dárkové poukazy společnosti IVOcoffee, s.r.o. (dále jen „dárkový poukaz“).

Kupující bere na vědomí, že dárkový poukaz lze použít pouze k jednorázové platbě za objednané zboží, a to pouze při osobním odběru objednaného zboží v Lázeňské pražírně. Za objednané zboží lze současné platit pouze jedním kusem dárkového poukazu: jeden nákup = jeden poukaz. Dárkový poukaz je směnitelný pouze za zboží prodávajícího.

Není-li na dárkovém poukazu uvedeno jinak, platnost dárkového poukazu je 12 měsíců od data zakoupení poukazu zákazníkem. Poukaz je přenosný, platný ve své nominální hodnotě a v měně Kč.

Na dárkovém poukazu není možné provádět žádné změny, či úpravy např. přepisováním, škrtáním, zápisy apod. V případě takovýchto úprav zjištěných na dárkovém poukazu, je tento poukaz neplatný a nebude přijat prodávajícím jako protihodnota nákupu.

5. Dodací podmínky

Objednané zboží lze převzít osobně v provozovně Lázeňská pražírna, Hlavní třída 282/144, Mariánské Lázně.

Není-li zboží převzato kupujícím osobně, je doručováno prostřednictvím společnosti provozující doručovací a zasílací služby, dle volby, která je zadána kupujícím do objednávky.

Poštovné a balné při nákupu nad 2200,- Kč (vč. DPH) je zdarma. V mimořádné akci může být stanoveno jinak a kupující je o změně v průběhu objednávky informován.
Zásilky na dobírku zasíláme pouze Českou poštou s. p.
Platná výše poplatků za doručení a výše poplatku za dobírku je uvedena v průběhu objednávky, dle volby kupujícího při zadání v objednávce. Před konečným potvrzením objednávky je kupujícímu vždy k dispozici přehled všech cen za zboží a služby, které jsou obsaženy v jeho objednávce.

Objednané zboží je expedováno zpravidla do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky - v případě platby na dobírku, a do 3 pracovních dnů od přijetí platby - v případě platby předem bankovním převodem. Kupující obdrží informaci o předání zásilky zásilkové společnosti. Mimořádně mohou být dodací lhůty prodlouženy, o čemž je kupující informován na e-mail uvedený při registraci nebo při objednávce. Pokud objednané zboží není skladem, kupující je kontaktován a je mu navržen další postup např. jiné plnění, prodloužení dodací lhůty apod. Kupující má v tomto případě rovněž možnost od smlouvy odstoupit. Daňový doklad je součástí zásilky a slouží jako záruční list.

Vzhledem k tomu, že za škody při přepravě ručí dopravce, doporučujeme vždy zásilku prohlédnout přímo při doručení. Pokud při této prohlídce zjistíte poškození obalu, sepište ihned s dopravcem protokol o poškození a zásilku nepřebírejte. Podepsáním dodacího listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou poštovní nebo zásilkové služby pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty

V případě, že si kupující zásilku obsahující zboží dle jeho objednávky na jím uvedené doručovací adrese nevyzvedne a zásilka se vrátí zpět prodávajícímu, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit. V takovém případě se náklady vynaložené zákazníkem na doručení zboží započtou na úhradu smluvní pokuty, kterou se kupující v takovém případě zavazuje uhradit z důvodu porušení povinnosti zboží převzít. Se souhlasem kupujícího doručí prodávající kupujícímu zásilku opětovně, avšak na náklady kupujícího a až po obdržení úhrady těchto nákladů. To platí i pro případy, kdy první pokus o doručení nebyl kupujícím hrazen (bonus doručení zdarma apod.).

Kupující je povinen zboží dle jeho objednávky převzít v termínu uvedeném v kupní smlouvě nebo jinak určeném či dojednaném s prodávajícím, popř. ve lhůtě dle těchto obchodních podmínek. V případě prodlení kupujícího s osobním odběrem zboží delším než 5 pracovních dnů, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, odstoupení od kupní smlouvy oznámí prodávající kupujícímu elektronickou poštou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetové prodejny Lázeňská pražírna a právním řádem České republiky.

6. Platební podmínky

Platba hotově – při osobním odběru, tj. převzetí objednaného zboží v provozovně Lázeňská pražírna. Zboží může převzít pouze kupující nebo osoba jím pověřená, a to za předpokladu, že o pověření třetí osoby převzetím zboží kupující prodávajícího informoval předem na e-mail s uvedením čísla dotčené objednávky.

Bankovním převodem – celkovou cenu za objednávku uhradí kupující předem bankovním převodem na účet prodávajícího 277560326/0300. Údaje pro převod finanční částky obdrží kupující spotřebitel v průběhu objednávky. Kupující podnikatel obdrží na e-mail zálohovou fakturu s údaji pro provedení platby. Zboží je kupujícímu expedováno do 3 (tří) pracovních dnů po připsání příslušné částky (celkové ceny za objednávku) na bankovní účet prodávajícího. Neuhradí-li kupující cenu objednávky bez zbytečného odkladu po uskutečnění objednávky (do pěti pracovních dní), a to ani po výzvě prodávajícího, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy.

Dobírkou – celkovou cenu za objednávku uhradí kupující při převzetí zásilky od doručovací společnosti. Doručovací společnost pro zásilky s platbou na dobírku je pouze Česká pošta s. p. Objednávka je předána České poště s. p. do 3 (tří) pracovních dní od přijetí/ odeslání potvrzení objednávky kupujícího.

Dárkovým poukazem – lze uplatnit pouze při osobním odběru v provozovně Lázeňská pražírna. Dárkový poukaz lze použít pouze jednou. Pokud je cena objednávky vyšší než nominální hodnota dárkového poukazu, zavazuje se kupující rozdíl mezi cenou objednávky a nominální hodnotou dárkového poukazu doplatit v hotovosti při převzetí objednávky. Pokud je cena objednávky nižší než nominální hodnota dárkového poukazu a kupující uplatní platbu tímto dárkovým poukazem, pak nemá nárok na vrácení rozdílu mezi cenou objednávky a nominální hodnotou dárkového poukazu v penězích.

7. Osobní údaje

Veškeré osobní údaje poskytnuté kupujícím v rámci objednávky zboží či zákaznické registrace prostřednictvím internetové prodejny Lázeňská pražírna jsou zpracovávány v souladu s nařízením a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněné na stránkách internetového obchodu Lázeňská pražírna a kupující je má před uskutečněním registrace nebo objednávky, resp. uzavřením kupní smlouvy k dispozici.

8. Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy (není-li níže uvedeno jinak) ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného zboží. Pro účely uplatnění práva odstoupit od smlouvy musí spotřebitel o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat prodávajícího formou jednoznačného prohlášení, přičemž toto odstoupení od smlouvy musí kupující zaslat písemně na e-mailovou adresu prodávajícího nebo poštou na adresu sídla prodávajícího.

Pro vyloučení veškerých pochybností prodávající deklaruje, že v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění, nemůže kupující odstoupit od smlouvy:

  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu;
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
  • o poskytování služeb, které prodávající splnil s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel své přímé náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo osobně předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, u kterého uplatňuje právo na odstoupení od smlouvy. K zásilce, jejímž prostřednictvím je vraceno zboží, musí být přiloženy veškeré dokumenty, včetně faktury, nebo musí být vznik kupní smlouvy jinak bezpochybně prokázán. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel řádně zboží doručí na správnou výše uvedenou kontaktní adresu. Zboží nelze spotřebitelem zaslat zpět prodávajícímu na dobírku. Prodávající nemusí takovou zásilku převzít. Zboží je spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, v neporušeném originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Peníze za vrácené zboží budou spotřebiteli vráceny do 14 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy bankovním převodem na účet, který prodávajícímu písemně sdělí. Prodávající vrátí kupujícímu celkovou částku za objednávku, tedy včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvolení způsobu dodání kupujícím, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím.

Kupující podnikatel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, je-li hodnota jeho objednávky vyšší než Kč 2.200,- vč. DPH.

Pokud bude kupujícímu podnikateli umožněno odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, pak tento bere na vědomí, že vrácená kupní cena může být ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží.

V případě, že bude kupujícímu podnikateli umožněno odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů a vrácené zboží nebude v originálním obalu včetně veškerých součástí a příslušenství, pak bere podnikatel na vědomí, že si prodávající vyhrazuje právo takovéto vrácení zboží zpoplatnit, a to takovou částkou, která mu vykompenzuje náklady, jež jsou nezbytné na vynaložení opětovného uvedení zboží do prodeje (v případě takového zboží, u kterého je to možné).

Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Neoznámil-li kupující prodávajícímu vadu věci včas, pozbývá práva odstoupit od smlouvy.

9. Reklamace

Na zboží se vztahuje záruční doba odpovídající povaze zboží.

Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout

Prodávající neodpovídá za žádné škody způsobené neodbornou či nesprávnou manipulací, používáním, skladováním, či přípravou. Poskytnutá záruka se nevztahuje ani na žádné vady zboží vzniklé v důsledku neodborné či nesprávné manipulace, a nevyhovujících podmínek skladovaní – neodpovídajícím povaze zboží.

Minimální doba trvanlivosti pražené kávy je uvedena na obalu výrobku. Datum pražení kávy je uvedeno na obalu výrobku. Kupující bere na vědomí, že pražená káva je vhodná ke konzumaci nejdříve 7 kalendářních dní od data pražení. Též bere kupující na vědomí, že s ohledem na zachování kvality pražené kávy musí být tato skladována v suchu, chladnu a bez působení přímého slunečního světla.

Záruční doba jiného zboží, než pražené kávy je uvedena na obalu výrobku a není-li záruka na obalu výrobku uvedena, pak činí 24 měsíců.

Je-li kupujícím spotřebitel, reklamace se kromě zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, s přihlédnutím k upřesnění v reklamačním řádu.

10. Závěrečná ustanovení

Použití, kopírování, publikování nebo další šíření obsahu webových stránek www.lazenskaprazirna.cz nebo jeho části je bez předchozího písemného souhlasu společnosti IVOcoffee, s.r.o. zakázáno.

Součástí těchto obchodních podmínek je reklamační řád. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád jsou dostupné na internetových stránkách internetové prodejny Lázeňská pražírna na adrese www.lazenskaprazirna.cz.

V případě sporu vyplývající z kupní smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem, který nelze vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení tohoto sporu u České obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, www.adr.coi.cz.
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky jednostranně změnit, přičemž úplné znění platných obchodních podmínek je prodávající povinen zveřejnit na stránkách internetové prodejny Lázeňská pražírna.

Veškeré právní vztahy v souvislosti s kupní smlouvou či užíváním internetového obchodu Lázeňská pražírna na internetové stránce www.lazenskaprazirna.cz se řídí platným právním řádem České republiky a případné soudní spory z těchto právních vztahů budou rozhodovány českými soudy.

Znění těchto obchodních podmínek je platné a účinné ke dni 25. 5. 2018.



Informace o zpracování osobních údajů

dle nařízení EP a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“)

Úvodní ustanovení

Tyto informace o zpracování osobních údajů jsou vydány v souladu se zněním článku 12 GDPR a vysvětlují, jakým způsobem nakládáme s vašimi osobními údaji v rámci našich podnikatelských činností, nebo když navštívíte naše webové stránky a jaká jsou vaše práva v této oblasti.

Tyto informace o zpracování osobních údajů se týkají:

  • uživatelů našich webových stránek,
  • zákazníků našeho e-shopu,
  • zákazníků,
  • dodavatelů,
  • budoucích i stávajících obchodních partnerů, a přiměřeně i jejich kontaktních osob, a to vždy v rozsahu osobních údajů odpovídající jejich postavení k nám.

Ochrana vašich soukromých údajů je pro nás nezbytnou a důležitou součástí našich procesů.

  1. Správce osobních údajů
    Správcem osobních údajů je společnost:
    IVOcoffee, s.r.o.
    IČ: 055 76 636
    se sídlem Hlavní třída 282/144, 353 01 Mariánské Lázně
    Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, pod spisovou značkou C 33545 (dále jen „Správce“).
  2. Rozsah zpracování osobních údajů
    Osobní údaje zpracováváme v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, a to v přímé souvislosti s:
    - uzavřením kupní smlouvy;
    - splněním kupní smlouvy;
    - jednáním o budoucí spolupráci;
    - dodáním služeb;
    a následnou evidencí záznamů pro:
    - uplatnění reklamací;
    - splnění reklamačních povinností;
    - splnění oprávněných zájmů;
    - splnění zákonných povinností.
    Bez poskytnutí osobních údajů pro účely plnění kupní smlouvy by nebylo možné dodávky zboží a služeb plnit.
    Ke zpracování osobních údajů pro tyto účely nepotřebujeme souhlas.Zpracování z důvodu plnění smlouvy a plnění zákonných povinností nelze odmítnout.
  3. Zdroje osobních údajů
    Osobní údaje získáváme přímo od vás, nebo z veřejných rejstříků dle zákona č. 304/2013 Sb. v platném znění nebo dalších rejstříků ve smyslu zákona č. 111/2009 Sb. v platném znění (např. živnostenský rejstřík, rejstřík plátců DPH apod.).
  4. Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování
    a) Adresní a identifikační údaje sloužící k vaší jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci, zejména:
    - jméno a příjmení, akademický titul (je-li uveden);
    - adresa (bydliště, sídla podnikání, korespondenční, fakturační, dodací apod.);
    - IČ a DIČ (je-li uvedeno).
    b) Kontaktní údaje, abychom se mohli s vámi spojit, v případě potřeby:
    - telefonní číslo,
    - e-mailová adresa.
    c) Popisné údaje, abychom mohli provádět nebo identifikovat bezhotovostní platby:
    - bankovní spojení.
    d) Údaje z komunikace mezi námi a vámi – tyto údaje vznikají při komunikaci související s poskytováním zboží a služeb. Jedná se zejména o vzájemnou písemnou a elektronickou komunikaci.
    e) Další údaje nezbytné pro splnění kupní smlouvy nebo dodání služeb.
  5. Kategorie subjektu údajů
    a) zákazník,
    b) dodavatel,
    c) potenciální zákazník nebo dodavatel,
    d) jiná osoba, která je s námi ve smluvním vztahu obchodního typu.
  6. Kategorie příjemců osobních údajů
    Vaše osobní údaje poskytujeme v souladu s GDPR při zachování principu jejich ochrany:
    a) zpracovatelům;
    při plnění svých závazků a povinností ze smluv využíváme odborné a specializované služby jiných subjektů. Pokud tyto subjekty zpracovávají osobní údaje získané od nás, mají postavení zpracovatelů a osobní údaje zpracovávají výhradně na základě našich pokynů a nesmí je využít jinak. Našimi zpracovateli jsou společnosti se sídlem na území České republiky;
    b) státním a jiným oprávněným orgánům v rámci plnění našich zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy.
  7. Způsob zpracování osobních údajů
    Zpracování osobních údajů provádí Správce, prostřednictvím oprávněné osoby.
    Zavedli jsme vhodná a přiměřená opatření k zajištění ochrany osobních údajů před neoprávněným přístupem, ztrátou nebo zneužitím jinou osobou. Tato opatření zahrnují zejména organizační řešení a technická zabezpečení.
    Zpracovatelé pro nás zajišťují činnosti spojené se zpracováním osobních údajů výhradně pro účely plnění dodání zboží nebo služeb a dále pro činnosti směřující ke splnění našich zákonných povinností daných platnou legislativou.
    Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.
    U nás nedochází k automatizovanému rozhodování včetně profilování ve smyslu čl. 22 GDPR.
    Pokud máte podezření, že došlo k neoprávněnému přístupu k vašim osobním údajům, kontaktuje nás bez zbytečného prodlení. Kontaktní údaje naleznete v závěru tohoto dokumentu.
  8. Doba zpracování osobních údajů
    V souladu s legislativními požadavky jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností ze závazkového vztahu i z příslušných právních předpisů.
    a) V souvislosti s plněním kupní smlouvy či s přijetím plnění dle kupní smlouvy: jsme oprávněni zpracovávat vaše základní osobní, identifikační a kontaktní údaje, údaje o zboží, údaje o typu služeb a údaje z komunikace mezi vámi a námi po dobu 2 let ode dne uskutečnění plnění
    nebo 2 roky ode dne vyřízení reklamace.
    b) V případě jednání mezi námi a potencionálním zákazníkem nebo dodavatelem o uzavření smlouvy, které nebylo završeno uzavřením smlouvy, jsme oprávněni zpracovávat poskytnuté osobní údaje po dobu 6 měsíců od příslušného jednání (vedeného ústní nebo písemnou formou).
    c) V souvislosti se splněním našich legislativních povinností: dle archivačních lhůt daných platnou legislativou (zejména zákonem o účetnictví a zákonem o DPH).
  9. Účel zpracování osobních údajů
    Vaše osobní údaje zpracováváme výhradně pro splnění smluvních povinností a povinností daných platnou legislativou:
    a) plnění kupní smlouvy a poskytování služeb,
    b) účetní a daňové účely,
    c) plnění zákonných povinností,
    d) ochrana práv správce, subjektu údajů nebo jiných osob (např. vymáhání pohledávek správce).
    V souladu s GDPR není pro účely zpracování vašich osobních údajů dle bodu 9. a) až d) vyžadován váš souhlas.

PRÁVA SUBJEKTŮ ÚDAJŮ

Od 25. 5. 2018 máte v případě, že jste pro nás identifikovatelnou fyzickou osobou a prokážete nám svou totožnost, následující práva:

  1. Právo na přístup ke svým osobním údajům
    Kdykoli nás můžete požádat o informace, jaké údaje o vás zpracováváme. Můžeme vás požádat o ověření vaší totožnosti a poskytnutí dalších informací o vašem požadavku. Případné informace o vašich osobních údajích, které zpracováváme, nebude zpoplatněn, v případě, že nebude zjevně neoprávněný nebo bezdůvodný.
    V případě opakované žádosti o poskytnutí informací o vašich zpracovávaných osobních údajích jsme oprávněni vám účtovat přiměřený poplatek. V souladu s platnou legislativou jsme oprávnění vaši žádost zamítnout. V tom případě vám zašleme odůvodnění tohoto zamítnutí. Právo na potvrzení o zpracování osobních údajů a na informace je možné uplatnit písemně na kontaktní adresu uvedenou níže.
  2. Pokud zjistíte, nebo se domníváte, že provádíme zpracování vašich osobních údajů, které je v rozporu s ochranou vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, máte právo:
    • požádat nás o vysvětlení,
    • vznést námitku proti zpracování osobních údajů,
    • požadovat, abychom odstranili takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o:
      • opravu nepřesných osobních údajů: máte právo na opravu nepřesných osobních údajů, které o vás zpracováváme. Máte rovněž povinnost nám oznamovat změny svých osobních údajů, zároveň jste povinni nám poskytnout součinnost, bude-li zjištěno, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, nejsou přesné. Opravu provedeme bez zbytečného odkladu, vždy však s ohledem na technické možnosti;
      • právo na výmaz: máte právo na výmaz osobních údajů („právo být zapomenut“), které se vás týkají, pokud neprokážeme oprávněné důvody pro zpracování těchto osobních údajů. Pokud se domníváte, že nedošlo k výmazu vašich osobních údajů, můžete se na nás obrátit písemně na kontaktní adresu uvedenou níže;
      • právo na omezení zpracování: máte právo, do doby vyřešení podnětu, na omezení zpracování vašich osobních údajů, a to v případě, že budete popírat přesnost svých osobních údajů, důvody jejich zpracování nebo pokud podáte námitku proti jejich zpracování písemně na kontaktní adresu uvedenou níže;
      • právo na oznámení opravy, výmazu nebo omezení zpracování: dojde-li k opravě nebo výmazu osobních údajů, budete námi informováni, s výjimkou případů, kdy se to ukáže jako nemožné nebo to vyžaduje nepřiměřené úsilí;
      • právo na přenositelnost osobních údajů: máte právo na přenos vašich osobních údajů k jinému správci údajů. V tom případě vaše osobní údaje převedeme nebo vám poskytneme jejich kopii ve strojově zpracovaném formátu. V případě, že by výkonem tohoto práva mohlo dojít k nepříznivému dotčení práv a svobod třetích osob, nelze žádosti vyhovět. Žádost je možné podat písemně na kontaktní adresu uvedenou níže;
      • právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů: v případě, že neprokážeme, že existuje oprávněný důvod pro zpracování, který převažuje nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zpracování osobních údajů na základě námitky ukončíme bez zbytečného odkladu. Námitku je možné podat písemně na kontaktní adresu uvedenou níže;
      • právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.
  3. Dále máte tato práva:
    • automatizované individuální rozhodování včetně profilování: máte právo nebýt předmětem rozhodnutí založeném výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování;
    • právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů: máte právo obrátit se na místně příslušný dozorový úřad, tedy na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
  4. Jsme povinni vám bez zbytečného odkladu oznámit, že určitý případ porušení zabezpečení osobních údajů značí pravděpodobné vysoké riziko pro práva a svobody fyzických osob.

Kontaktní adresa

Naše kontaktní údaje pro přijetí vašich požadavků týkající se vašich osobních údajů jsou tyto: IVOcoffee, s.r.o. správce osobních údajů, Hlavní třída 282/144, 353 01 Mariánské Lázně
nebo e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Závěrečná ustanovení

Tento dokument:

  1. jsme oprávnění aktualizovat, resp. měnit;
  2. je zveřejněn na webových stránkách Správce v aktuálním znění;
  3. vstupuje v platnost dnem zveřejnění, účinnosti nabývá dne 25. května 2018.

Přihlásit

vytvořit nový účet